Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-24, 19:52   #66
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.528
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerkol og masteren

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Åja, jeg misforsto deg. Fordi du snakket om Borch samtidig, så trodde jeg du mente den opprinnelige avsløringen om tekstlikhet. Det ble jo avslørt av samme person, og jeg trodde det var den personen du mente at burde ventet 1 dag. Men da er jeg helt enig med deg. "De" er selvfølgelig Kjerkol og medstudenten.

Ja (gikk litt fort tidligere i dag + at jeg rotet ganske mye med hva som var fakta og hva som er "lekkasjer". Jeg var heller ikke klar over det du og Blondie poengterte at oppgaven er begge sin uavhengig av hvem som har skrevet hva. Var ikke fan av gruppeoppgaver tidligere, og enda mindre nå ... )

Nå med "fasiten" i hånd, så er det lett å se at Borch og Kjerkol er "like gode", men jeg synes universitetene kommer ganske forskjellig ut av det - i hovedsak på grunn av to ting:
a) Alderen på masteren. Da Borch leverte mener jeg at automatisert plagiatsjekk var ikke-eksisterende.
b) At Nord oppdaget 19% tekstlikhet første gang. Tenkte de ikke den gangen på å sjekke nærmere?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Eg stilte spørsmål til duoen om kvifor Kjerkol fekk slik spesialbehandling frå regjeringssjefen. Det såg ut til at spørsmålet kom brått på for Støre. Han hadde heller ikkje noko godt svar. Det kunne sjå ut som han stod der for å passe på at Kjerkol faktisk gjekk av.

Fælt å si det, men nå lo jeg faktisk!

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat