Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-24, 11:58   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.119
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strikker du nå? (2)

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Jeg tror jeg må kjøpe garn og mønster til den. Double Sunday liker jeg. Også skal jeg kjøpe garn til en vanlig genser også, så kan jeg ha både tv-strikk og avansert-strikk….(må jo lære meg sånne småfletter etterhvert uansett, og da er min erfaring at det er bedre å hoppe i det med noe man ønsker seg).

Double Sunday er litt kortere enn det garnet som står i oppskriften. Hun på garnbutikken regnet på det, og mente at jeg trengte to nøster ekstra. Jeg skal måle og se om det faktisk blir noe forskjell når man strikker. Det kan hende at jeg justerer ned en størrelse (fra 4 til 3).

Det er ingen avanserte greier med de flettene, men det kan jo være greit å lære seg å flette uten hjelpepinne. Det finnes det gode videoer av på Youtube.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat