Tråd: Kald middag
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-24, 13:23   #11
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kald middag

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Nam-nam. Dette er kjempegodt kaldt.

Jeg hadde sikkert spist det samme som de andre. Kjølt ekstra ned ved å sette i fyseren litt eller blande inn noen frosne erter. Trikset med frisne erter brukte jeg mye da ungene var små.

Å spise avkjølt, vanlig middag kan jeg gjøre etter to dager. Nå må det være kaldt.

«De andre» her i huset er bare mannen, og når han lager mat til vanlig, går det ofte i Fjordland… Han er ikke god på middag, og jeg er veldig glad i å lage middag pg gjør det derfor alltid. Vi har altså uhyre sjelden Fjordland.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat