Tråd: Tyrkia
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-24, 17:06   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.016
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Tyrkia

Vi vurderer å reise bort en uke om en måneds tid (i begynnelsen av mai).

Budsjettet er begrenset og avreisedato rigid. Av det som er tilgjengelig akkurat nå ser Tyrkia ut som det beste alternativet, men ingen av oss har vært der før.

Ser på pakkereiser for all enkelhets skyld. Aktuelle steder er Alanya, Side, Kemer de typiske feriedestinasjonene og evt Istanbul. Er det noen som er kjente og kan si noe om forskjellene på stedene? Er noen av de å foretrekke fremfor noe annet?

Vi vet sånn ca hva vi får, og for denne turen er det sol og avslapping som er fokus. Det har vært en tøff vinter for begge to og vi trenger bare å komme oss bort og nyte hverandre uten at resten av livet kommer i veien. Å rett og slett være litt utilgjengelige for "alle andre".
Men selv om vi vil slappe av er det greit om det er et sentrum med noen butikker, barer og ting å se. Hotell for seg selv helt ute i ødemarken blir litt vel stusselig.

Ser på Tui og Ving, fordelen med Tui er at de flyr med rutefly og da kan vi fly både til Antalya og Gazispasa. Ving flyr kun til Antalya.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat