Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-24, 10:11   #37
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.734
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke funksjoner vil jeg ha på kjøkkenet mitt?

Mannen uttalte i løpet av påsken når han sto og vasket risten til stekovnen etter at det var tilberedt kyllingvinger der at om vi noen gang skal gjøre noe med kjøkkenet vil han ha en så stor vask at hele rista til oven (og grillen) går nedi.

Det er jeg helt enig i. Så stor vask, og sånn uttrekkbart dusjhode til krana, ja, det ville jeg gjerne.

Vi har vel to doble stikk på kjøkkenet, og borti hjørnet hadde det sånsnett vært kjekt med litt flere. Det ene er der microen står, og kaffitrakteren. (Det er jo helt klart mer strøm altså, noe der oppvasmmaskina er tilkoblet, og noe til stekovn og koketopp og kjøleskap, men det er jo sånne som er skjult bak ting)

Så har vi en dobbel som deles mellom vannkoker (denne forsvinner ned i et skap av og til, er ikke i daglig bruk), airfryer (denne står fast på benken), div miksere og kjøkkenmaskiner når de er gremme, det utgamle nettbrettet mannen ser på tv på mens han vasker opp etc, krever kontant tilkobling til strøm, men han har visst begynt å bruke pc i stedet. Det gjør det ikke mindre trangt egentlig....) Borti der kunne det gjerne vært flere stikk, men det er jo fordi vi ER typen som har ting stående i stikket når de ikke er i bruk. Kaffitrakter og mikro, sånn bak mikroen nesten, trekkes ca aldri ut. De andre borti hjørnet trekkes jo ut når en annen enhet trenger stikket. Hadde vi vært flinke til å trekke ut alt hadde det nok ikke egentlig vært behov for flere, det er ikke ofte vi faktisk egentlig har mer en nto ting tikoblet der i bruk samtidig

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat