Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-24, 09:05   #31
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke funksjoner vil jeg ha på kjøkkenet mitt?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Vi har denne her, og med mindre man dytter den opp med en god del kraft, sklir den sakte ut igjen og blir hengende som en slapp penis. Jeg gremmes over det. Elsker funksjonen da, så ville valgt det igjen, bare en bedre type.

Jeg har en lignende modell fra Grohe og den holder seg på plass. Og er en nødvendighet når jeg har stor nok vask til å romme en ovnsplate.

Hvis det ikke er nødvendig med overskap for å få nok lagringsplass liker jeg å ha en arbeidsplass der man ikke stanger hodet i et overskap mens man kjevler deig.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat