Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-24, 08:38   #29
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.643
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke funksjoner vil jeg ha på kjøkkenet mitt?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg har alltid sagt at nytt kjøkken skal inkludere en vask som er stor nok til at jeg skal kunne legge en hel ovnsplate/ovnsform i bløtt. Men etter å jobbet noen dager på kjøkkenet hos et familiemedlem, så ser jeg at det jeg virkelig savner hjemme nå, er uttrekkbart hode til vannkrana. Omtales som "bladebatteri med dusj" på IKEAs side, og ligner litt på denne her.

Vi har denne her, og med mindre man dytter den opp med en god del kraft, sklir den sakte ut igjen og blir hengende som en slapp penis. Jeg gremmes over det. Elsker funksjonen da, så ville valgt det igjen, bare en bedre type.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat