Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-24, 17:18   #7
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.910
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Huset/leligheten din - hva liker du, hva elsker du og hva ville du hatt annerlede

Jeg har nylig flyttet fra nybygd leilighet til rekkehus fra 70-tallet. Broren min var forrige eier og de har pusset det opp og gjort det veldig godt egnet for en familie å bo der.

Et bad/vaskerom, gjestetoalett og tre soverom nede. Stue, kjøkken og et rom oppe. Stor veranda utenfor kjøkkenet og platting utenfor det ene soverommet. Så synes vi har veldig mye bedre plass og så er det godt med gjennomlys i hovedetasjen. Halvåpen løsninger mellom kjøkken og stue. Jeg liker at man slipper å se alt som er fremme på kjøkkenet når man er på stua.

Minuset: ingen tørkeplass på bad, så ideelt sett burde jeg tørke ute eller i uteboden.

Oppvaskmaskin er plassert i hjørnet på et L-kjøkken. Veldig upraktisk. Kjøkkenet er fra nittitallet, så den var nok ikke planlagt inn der fra start.

Deler garasje med naboen. Den er også fra tidlig 70-tall, så jeg kan ikke kjøpe større bil enn den jeg har nå før det blir for trangt

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat