Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-24, 18:12   #204
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Jeg vet at det er best å ikke være høyt prioritert når manner på legevakt etc. For jeg har vært der også, type "meld dere i luka når dere kommer, bli sluset rett inn, forbi de som allerede var tatt inn på forværelset, rett inn til legen og ut derfra med en lapp om innlagt på barneavdelingen". Foretrekker lavere prioritet.

Men det tærer på å først være på legevakt, røntgen og opeopedisk over 3 timer (som egentlig betyr at vi ventet minimalt utenom på legevakta) lørdag ettermiddag for så å tilbringe 3,5 timer på opeopedisk i dag. På venterommet 3 av dem altså. Og snakke med legen to ganger. Først beskjed om "dropp krykkene, belast foten, hun går normalt innen en uke, elles får dere ta kontakt for henvisning til Mr, men jeg skal bare konferere med vakta" til (halvannen time senere, den vakthavende/fagansvarlig for barne- ortopedi sto i en operasjon) "ja, nå har jeg fått snakket med vakta, det blir enten to uker i gips, men da bare som smertelindring, det trengs ikke for behandlingen, vi anbefaler 2 uker med krykker også tilbake her for å ta nye røntgen og kontroll her da. Så regner jeg med kan avslutte det der".

Sliten mor. Sliten 8 åring, med fancy lilla krykker. (For to uker med krykker, da måtte hun få med noen barnekrykker fra sykehuset. De vi kjøpte til henne på legevakta sist hun skadet en fot, en ankel før jul, men da skulle hun heller ikke bruke krykker mer enn en dag eller so og så begynne å bruke foten, ja vi gjorde den så små som vi kunne men det var sånne for voksne.
Kjekt å ha i hus det, men litt stort for henne så da kjøpte vi sånne små i dag.

Jaja, om to uker har vi i det minste faktisk time-avtaler, ikke øyeblikkelig hjelp. Så da er det utfra det jeg kunne se i dag, trolig kortere ventetid.