Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-24, 18:05   #203
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Bah, det suger å være usynlig syk. I dag var det endeløs kø på apoteket og jeg måtte sitte for å i det hele tatt orke å være der. Da kom det en mann bort og kjeftet meg huden full fordi jeg tydeligvis var en representant for unge (!), late mennesker som ikke tåler noe. Sliten dame i midten av førtiåra orket ikke å svare, men det var ubehagelig nok.

Å gjett om jeg forstår deg!!! Så mange stygge blikk jeg har fått når jeg setter meg i sånne settinger...og enda mer hvis min mor er med og velger å stå! Hun VELGER å stå, da det er bedre for henne, men folk ser bare en utakknemlig dritt av en datter som sitter mens hun står.

Jeg gruffer over tilbakefall av depresjonen, og at jeg er så sliten og trøtt så jeg orker null og nada.
Takk og pris at jeg har gode gutter som ønsker å tilbringe litt tid med mamsen sin enda.