Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-24, 14:21   #33
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.024
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Altså, jeg skjønner jo grunnen, og at det er noe dere er pålagt, jeg trodde ikke dere gjorde det for moroskyld eller for å være plagsomme. Tanken er god den, og jeg skjønner også at det er ufarlig, bare en formalitet, ikke noe vi skal behøve å lese eller ta høytidelig eller forholde oss til, som vi bare kan hive i papirsøpla sammen med reklamen, og scrolle forbi i den digitale postkassa. Det blir bare litt mange varsler, i form av tilsynelatende formelle brev, med standardiserte advarsler som ikke er reelle, om at eleven må inngå avtaler som allerede er inngått, for ikke å miste vurderinger som det ikke er noen fare for at de skal miste, så det går litt inflasjon i dem. Med fare for at viktigere beskjeder drukner. Sammenlignet med ungdomsskolen, eller med da eldste begynte på vgs for to år siden, blir det ganske mye støy. Summen av all informasjon man må forholde seg til blir ganske stor til sammen.

Men for all del, noe problem er det ikke, og jeg har ikke klagd på dem, jeg har gruffet, i gruffetråden.

Men får dere så mange, da? Det er ikke vanlig at det ryr inn så mange for en elev uten spesielle greier. Jeg har 25 kontaktelever, og bare to av dem har fått mer enn to varsel dette skoleåret. De fleste er på skolen eller dokumenterer fraværet sitt, og møter på prøver/vurderinger til oppsatt tid.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat