Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-24, 08:21   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.447
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Como, Garda eller Maggiore?

Jeg har vært ved alle tre flere ganger, men min erfaring er 41 år gammel (min familie bodde i Milano i 3 år når jeg var barn).

Alle sjøene har relativt kaldt vann og alle er vakre. Lago Maggiore husker jeg ikke at det var så hyggelige tettsteder rundt, så derfor skulle jeg hoppe over den (men jeg kan huske feil).

Lago di Lugano er også fin, Chiasso husker jeg som et hyggelig sted, men det er jo i Sveits.

Lago di Como er vakker og burde være enkel å komme til fra Milano.

Lago di Garda imponerte meg ikke så veldig som barn, kanskje for at vi skulle bade og vannet var så utrolig kaldt (mulig det var på våren). Mer turisteksploatert og litt mer styrete å komme til?

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat