Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-24, 10:41   #30
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.670
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #17

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Å herlighet for en tøffing! Jeg er så pysete nedover, og ploger og holder pusten livende redd for å ramle. I går gikk jeg faktisk sidelengs ned en bakke også .

Jeg er også veldig pysete. Pleier å ta av meg skiene hvis jeg ikke ser hva som er i bunnen av bakken. Men er blitt mye tøffere av å gå med Lillesøster, vil ikke ødelegge hennes mot. Jeg er ikke redd for å ramle, setter meg ned på rumpa rett som det er. Men er veldig redd for å kræsje med noen. Og enkelte går jo på ski som om det står om livet, så plutselig er det en eller annen som skøyter rundt svingen og ikke rekker å flytte seg.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat