Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-24, 09:36   #1
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Det tror jeg faktisk ikke alle forstår, verken her inne eller ellers i samfunnet. Jeg blir daglig overrasket over hvor lite nordmenn vet om hvordan en kommune styres.
Ellers er jeg enig i at det sendes helt feile signaler å dra på spahotell når man styrer mot Robek.

Enig med deg. I tillegg til at folk sauser sammen hva som betales av kommune, stat, fylke og private. Og klager over hva "kommunen" tar seg råd til, når det gjelder alt mulig mellom himmel og jord, utbygging og rehabilitering av universitet, fylkesveier, parker, museer og mye annet som det er andre enn kommunen som står for (generelt, ikke i denne diskusjonen).

Er enig i det siste og altså, i det tilfellet som nevnes bør kommuneadministrasjonen være de første som går foran og viser nøkternhet. Det tar seg skikkelig dårlig ut med spahotell i den sammenhengen.