Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-24, 12:19   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg har slept meg gjennom januar og februar, med denne ferien som motivasjon. Sårt tiltrengt hvile. Kroppen responderer med å kollapse fullstendig og nå aner jeg ikke hvordan jeg skal få stablet meg på jobb på mandag.

Det der er så fælt. Jeg tror det er kroppens måte å si ifra om at den er veldig sliten.

Jeg hadde en fantastisk historikk på å ligge rett ut hver eneste høst- og vinterferie hele videregående. Jeg er ganske sikker på at kroppen kjente "nå er det tid til å være syk". Sånn sett er det godt at jeg har en jobb hvor disse feriene ikke er naturlige pauser.