Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-24, 22:29   #11
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plukke opp igjen hundeposen på vei hjem

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg må innrømme at jeg aldri tenker at poser langs veien/i trærne/på steiner er midlertidig. Jeg tror noen har kastet dem der. Jeg visste ikke at det å legge igjen var en greie før for et par år siden.

Jeg visste ikke det var en greie før akkurat nå.

Et nytt spørsmål: Når dere sier "kaster den i en søppelbøtte i nabolaget", kaster dere bæsjen i naboer/tilfeldige søppelkasser tilhørende hus da? Det hadde ikke jeg satt pris på. Vi bor i enden av en blindvei, så her går det aldri noen fordi søppelkassene våre.

Sist redigert av Karamell : 22-02-24 kl 00:21.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat