Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-24, 13:36   #3
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.602
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du redd for krig?

Jeg er motsatt. Jeg er ikke redd med den fornuftige delen av hjernen. Det er stort sett voksne folk hjemme i de fleste land og ingen ønsker en eskalering og dette kommer til å gå bra.
Den følelsesstyrt delen av hjernen har bestilt egg til rugemaskina, nok frø til å ta oss gjennom ti år med sult, jeg fòrer på en enorm hanngris fordi jeg vil ha muligheten til å lage grisunger også neste år (vi har EN mammagris).
Jeg har overvintra tomater under trappa og bestilte settepoteter i desember.
Hjernen som er en mellomting er aktiv politisk for å prøve å folk til å forstå hvor sårbare vi er ifht egen matproduksjon.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat