Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-24, 06:52   #11
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plukke opp igjen hundeposen på vei hjem

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

For min del tenker jeg at skifter man på kiden sin hos andre tar man bleia med seg - helt ut i søppelkassa. Man lar den ikke ligge på badet. Like lite som man lar hundeposen ligge inne om en hundeeier er på besøk. («Ingen tråd uten avsporing»)

Jøss, det må jeg si jeg aldri har opplevd at noen har praktisert. Det har hendt at gjester med små barn har advart om at det ligger en bæsjebleie i søpla på badet og spurt om de skal ta med seg den posen på veien ut, og det er selvfølgelig fint. Vi brukte tøybleier, så det var ikke et alternativ å legge igjen våre, men om vi brukte vanlige ville det aldri falt meg inn at jeg burde ta de med meg igjen når vi var på besøk, og jeg cringer når jeg ser for meg å be gjester om å ta med sin søppel. Det må jeg si jeg synes er utrolig lite gjestfritt. Gjelder det andre typer søppel også? Brukte bind, for eksempel?

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat