Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-24, 07:49   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.089
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal serier som er gladlynte

Welcome to Wrexham (Disney) - nei, du trenger ikke være engasjert i fotball. Det er alt det andre som er trivelig.

Bonusfamiljen (Netflix) - OK. Alt er ikke bare happy, men det er en god stemning og selv om folk roter det til for seg selv, så gjør de det ikke for å være slemme.

Ted Lasso - Dette må vel være selve definisjonen på feelgood.

Jeg har egentlig lyst til å foreslå Netflix-serien om Beckham også, men det er kanskje måte på hvor mye fotball du klarer. Jeg har aldri oppfattet deg som spesielt fotballinteressert. Men jeg synes i alle disse fotballseriene, så er det egentlig bare bakteppet. Det er alt det andre som gjør det bra.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat