Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-24, 09:26   #612
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Sliten av denne helvetesilden nå. Ingenting som hjelper på smertene, og sovemedisinen som jeg fikk har heller ingen effekt. Begynt på Neurontin, men det tar visstnok litt tid før den virker.

Mistet mye av følelsen i det affiserte låret/kneet, men det er en nerve bak i ryggen som volder mest smerter. Dagene er heldigvis bedre enn nettene, i hvert fall mesteparten av dagen. Nettene er fæle. Syt.

Uff! Jeg har så vondt av deg. En kollega fikk dette for nesten to år siden og jeg har sett hvordan hun har slitt med dette.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv