Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-24, 13:30   #15
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.785
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Athen i februar – for nybegynnere

Nå er vi tilbake fra en fantastisk ferie! Tusen takk for tips, alle sammen. Vi fikk med oss blant annet:

Akropolis
Akropolis-museet
Agora
Lycabettus (vi tok taubanen, selv om vi sikkert kunne ha gått opp)
Vaktskiftet på Syntagmaplassen
Nasjonalparken
Ettermiddagstur til Kapp Souvion
Vår egen "food tour" i form av Adventure Lab med tips om matfavoritter.

Ellers spiste vi utrolig mye god mat. Overalt fikk vi alltid et eller annet gratis på huset, enten forrett, smårett eller dessert Takk til Toffskij og Palmen for gode tips om spisesteder.

Hotellet var også flott. Jeg anbefaler å bo i Monastiraki. På bussen på vei til Kapp Souvion kjørte vi nedover hovedgata der de fleste hotellene ligger, og det så bare nitrist ut. Vi tok verken kollektivt eller Uber mens vi var der, for vi bodde så sentralt at vi kunne gå overalt. Så nok en gang takk til Palmen for tips!

eg er så glad i reiste på denne tiden av året. Siden det var lavsesong, fikk vi ofte rabatter på inngangsbilletter. Pluss at temperaturen var behagelig og det var ikke kø noen steder, ikke engang for å komme inn på Akropolis. Vi hørte INGEN snakke norsk på de fem dagene vi var der – herlig! Og det var bråkete og støyete nok som det var, så hvordan det er i høysesongen, tør jeg ikke tenke meg. Vi måtte ta en siesta på hotellrommet hver dag, rett og slett fordi vi var så mettet av folk og lyd.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat