Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-24, 07:35   #51
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.688
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstremværet Ingunn

Jeg har sovet godt i natt, så jeg har ikke hørt noe til uværet, men det blåste godt da jeg våknet. Tror likevel ikke vi har vært veldig utsatt her, ting står der det skal stå (inkludert det nokså skrøpelige annekset vårt ), og det har heller ikke vært noe strømbrudd (ser hvis det har vært, for da nuller klokka på mikrobølgeovnen ut). Akkurat nå er det ganske rolig, det bare snør. Men det kommer vel til å være litt av og på, tenker jeg. Jeg har uansett hjemmekontor pga andre ting, men mannen syklet akkurat til jobb.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat