Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-24, 17:43   #24
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.299
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekstremværet Ingunn

Det blåste greit da yngste og jeg var en tur ute for en times tid siden. Han elsker vær! Og er bestemt på at han skal ut når det blir værre. Greit det, så lenge han holder seg unna elva. Han er vel helst interessert i å finne is han kan skli på, så regner med han ender opp rundt skolen. Ja, han er 16, men risikoanalyse er ikke hans sterkeste side. Vi snakker her om en som har så stor tro på egen kjapphet at han mener han ikke trenger hjelm når han sykler. For han kan bare hoppe unna. Han har på hjelm altså. Vi er enige om å være uenig, også godtar han at det er noe han må gjøre for å trygge mammaen sin.

Men denne værelskende slyngelen er også midt i en liten burnout-periode OG har vært på gården i dag et par timer og sikret løse gjenstander og tatt inn alle hestene (rideskole, så det er noen), så han måtte ha en lur og ligger nå og dupper på sofaen.

Jeg tror ikke det kommer til å blåse så vilt mye her, men jeg regner med strømmen går. Deler av kraflinjene går gjennom en gammel (vernet?) skog, og vi har blitt strømløse i mindre uvær enn dette fordi gamle trær velter over linja.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat