Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-24, 16:44   #19
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.862
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstremværet Ingunn

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg har også hjemmekontor denne uka, hadde hatt det uansett, fordi jobben er på flyttefot. Starter opp i nye lokaler neste uke, de klargjøres denne uka. Greit å slippe å gå ut ja, hvis det blir verre enn jeg tror. Men siste oppdatering fra meterologene sier at Trondheim slipper unna de verste vindkastene, og at uværet treffer litt lenger nord og inn i landet enn først antatt.

Det er fortsatt ingen bevegelse i trærne utenfor vinduet, og fjorden ser også forholdsvis rolig ut, så været har ikke truffet land enda her. Men det skal visst komme ut over kvelden, ca fra kl 19 og utover.

Hører vinden godt, jeg altså, nå må jeg se å trærene.
- Joda, de vaier litt og julepynten til naboene svinger litt.
Det er mørk til å se fjorden herfra nå.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat