Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-24, 15:52   #20
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.679
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekstremværet Ingunn

Jeg har oppe strømstans-kartet for det lokale nettselskapet, som altså dekker sånn jenvt over "sunnmøre" og det er jo noen hundre mennesker uten strøm, ca 100 av dem på ei øy hvor det tidligst kommer noen for å fikse i det i morgen formiddag, og det har da altså vart et døgn. Bor man sånne steder antar jeg man har litt høyere egenberedskap enn oss... Vi skulle overlevd et døgn uten strøm altså, vi har et par pakker havregryn og knekkebrød (og halvannet glutenfritt mel. Det er særlig disse to jentene våre som ikke skal spise så mye hvetemel som er litt utfordrende med den maten vi har som ikke trenger varming)

Men ja, vi har også mulighet til å koke på vedovnen ved behov, så jeg er ikke sånn innmari bekymra for det, vi har tatt inn ekstra ved, og har enda mer ute i garasjen om det skulle være nødvendig

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat