Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-24, 15:44   #17
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.923
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstremværet Ingunn

Campus på BI stenger i morgen, de ligger på havna. Jeg eller mannen skal hente sønnen der ca kvart på seks i dag, da kommer de fra Storefjell.

Yngste er på vei hjem fra skolen nå, anat jeg. Han tar buss og går, jeg har hatt bilen i dag, ellers kjører han min bil når den er ledig, men altså ikke i dag.

Jeg skulle uansett hatt hjemmekontor i morgen, er ferdig handlet for i dag og i morgen, og har avlyst kiropraktortime. Jeg trenger ikke å gå ut! Sønn skal få bilen til skolen.

Ang varmt vann, så har vi vedovn med koketopp, så det skal alltids blir varmt vann ved behov. Og varme i stuen.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat