Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-24, 15:01   #15
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.697
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekstremværet Ingunn

Sitter på sunnmøre, nedjustert fra rødt til oransje, alle ungene er hjemme for skolene ble i går kveld bestemt stengt. Dvs, de er åpne for opphold for de som trenger det, men ingen undervisning. Jeg og mannen har tatt hjemmekontor og ungene våre er derfor hjemme. (Måtte vi på jobb hadde jeg nok sendt i alle fall jentene på skolen for opphold, også 7. klassingen fordi hun er vær-redd så å være på skolen sammen med andre ville vørt bedre for henne enn alene hjemme med broren)

Men enn så lenge blåser det jo ikke med enn en annen ruskedag. Det skal bli mer utover natta, og vi er forberedt på mulig strømbrudd, har ved og stearinlys og lommelykter klare, powerbank og det som må til. Har ikke kokt vann på termos da, men kan koke vann på vedovnen ved behov.

Vi har satt innomhus litt mer av ting rundt huset enn vi pleier da, både fordi det er meldt sterkere vindkast enn vanlig og en annen vindretning enn vanlig. (Og helt ærlig fordi sammenlignigen med nyttårsorkanen i 92 skremte meg, for den husker jeg konsekvensene av)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat