Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-24, 10:09   #30
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.698
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norsk oppdiktet roman utgitt på 60-tallet til skoleoppgave

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Oi. Den oppgaven var mye mer omfattende enn noe av det jeg har hørt om fra min vg3-elev.

Jeg synes den var veldig grei, og ligner veldig på den oppgaven jeg har gitt til mine elever, og de har læreplan for kort botid (norsk som andrespråk).

Synd at Is-slottet blir avbefalt, for den er jo det opplagte valget til den oppgaven. Og den er veldig kort. Med mindre barnet mitt hadde veldig svake leseferdigheter, ville jeg nok oppfordret til å forsøke den. En som skal studere på universitet om et halvt år, bør klare å komme seg gjennom Is-slottet på en uke eller to.

Mine leverer også leselogg, men jeg kaller det noe annet. De må svare på noen oppgaver hver uke i periode vi jobber med lesingen. Jeg har laget dem slik at de som jobber godt med dem, relativt enkelt kan sette dem sammen til en ferdig tekst før de leverer.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat