Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-24, 08:43   #454
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Elg! Både i går og i dag har bussen måttet bråstoppe for elg. Og da jeg kjørte til bussen sto det plutselig en diger jævel midt i veien. Både hjertet og bremsene på bilen fikk prøvd seg. Skulle tro 60 år med biler ville selektert ut idiotene som ikke ser seg for. Men neida!

Elg ja, det er det jeg virkelig misliker ved å kjøre den strekningen der (selv om vi alltid gjør det likevel, når vi skal sørover). Alltid engstelig for å kjøre på elg, og synes jeg ser elg "overalt". Enkelte steder synes jeg de har bevart skog litt vel nær vegen også, så det er umulig å se noe på sidene. Også er det så innmari mørkt. Heldigvis er det såpasse mye tungtrafikk på vegen at det vanligvis går greit å finne en lastebil å ligge bak.