Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-24, 09:12   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Leste ikke denne før nå, Malama, men det han trenger til isbading er:

- Sitteunderlag å stå på - det gjør alt lettere
- Ha på badebukse fra start, med ullstillongs, ulltrøye, sokker og så vanlige, løse klær utenpå det
- God, ikke trang underbukse å bytte til etterpå - en ullbokser er verdens beste ting da, men ikke nødvendig
- Varme, gode ullsokker, tørre og nye til etterpå (jeg liker å beholde et par ullsokker på når jeg bader, og skifte til tørre)
- God dunjakke er sykt deilig
- Lue og gode votter

Isbading er bra for immunforsvaret, så dette blir bra!

Han har ikke sitteunderlag, det hadde vært lurt. Han har friluftsliv de to siste timene og vil ikke sitte hele skoledagen med ulltøy så han har med ulltøy til å skifte og har tørre klær til å ha på etterpå, men det er altså valgfritt å faktisk bli våt, og det vil han ikke så mulig alt kommet hjem tørt.

Det hadde bare vært fint med litt nerdete forberedelsestid
Ja, altså, om han hadde lest det der på dagtid kunne jeg fått disse rådene fra deg før og sendt med ham sitteunderlag. Men han gjorde lekser sent. Trassig fyr.

Og egentåsig tenåring med egne meninger som mente det sikkert sto noe annet han trengte enn et håndkle å skifte bak fordi der ikke er garderober ute i naturen.

Han har løse klær til etterpå i det minste. Litt usikker på underbokda rett nok. Men det blir neppe noe som blir vått så det er sikkert ikke til bruk.

Jaja.

Sånn går livet. Alle ungene er på skolen, ingen er hjemme med sykt barn og minste fikk beskjed om at dersom skolen må ringe får de ringe faren, det er nok tur å jobbe overtid.