Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-24, 17:29   #305
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Døde tenner trenger da ikke rotfylles, i så fall er de ikke døde. Min døde fortann er vel den eneste som ikke plager meg noen gang, så den skal jeg i hvert fall ikke gjøre noe med. Selv om den er mørkere enn de andre, nettopp fordi den er død.
Verkingen som dukker opp kommer oftest i forbindelse med at jeg har spist varm fet mat. Det meste har jeg klart å identifisere og unngå, men av og til så bommer jeg. Kan det være at tynnslitt reguleringsskadd emalje reagerer mer en vanlig emalje?

Det er noe annet enn vedkommende fikk opplyst. Rotfylling er vel noe man gjør for å bevare en tann som er død, det sier også Dr. Google. Det er visst også mulig at de skal sette på krone hvis den blir misfarget, men dette er jo såklart kosmetisk.

liefje er ikke aktiv