Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-24, 09:46   #219
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Et godt stykke lenger vest enn Oslo kjørte jeg til jobb i dag. Ikke i fartsgrensen, det var ikke kø, men bilene foran meg kjørte ikke fra meg og de bak tok meg ikek igjen, så ingen av oss følte for å kjøre i 70 på den veien er en dame i 50 årene i går mistet livet da hun traff en lastebil.

Det snødde mens jeg kjørte til jobb i dag, og det blåste, sikten var dårlig, det var snø i veibanen og glatt, og ekkelt dersom man kom utenfor det "oppkjørte sporet". Da jeg svingte inn på de få hundre meterene av 80-veien jeg skal kjøre på så jeg sporen av at noen ikke så langt foran har vært delvis over i motsatt felt, men kom seg tilbake på rett spor.

Utover dagen er her meldt snø, muligens store mengder, muliges ikke, vi får se. Spent på forholdene når jeg skal kjøre hjem i kveld. Men hva var det mannen sa? Om det tilsammen er kommet ti cm i går og i dag er det håp om brøyting av veien opp til oss også. Det kom nok ikke mer enn 2-3 i natt, og bare litt på dagtid så i går kom han ikke, men med dagens snøfall kan jeg jo håpe han kommer før jeg skal hjem. (Ikke akkurat øverst på prioriteringslista til han som brøyter den privat veien vi bor i enden av. Og muligens en avtale om brøyting ved 10 cm snø? Håper der er et tilleggspunkt om å ta det likevel dersom det er 8 cm og regnet kommer da....)