Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-24, 16:38   #25
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikk og bruk hos frisøren

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men går du til frisøren først, så du ser noenlunde ordentlig ut på håret før du går til fysioterapeuten? Det er jo kanskje det viktigste spørsmålet!

Hver eneste gang. Manikyr og pedikyr også.

For å være litt mer seriøs: Jeg dusjer/sørger for at jeg er ren nok når jeg skal til fysioterapeuten. Men hun kliner meg alltid inn med en klissete massasjesalve eller noe. Så jeg må jo dusje (ja, håret også, hun er jo langt oppi nakken!) etterpå også. Det er litt stress. Jeg har ofte lurt på om det er nok med klutvask før jeg går, men jeg ser så sykt ustelt ut uten å vaske håret om morgenen.

Men jeg kan jo løse det med å gå til frisøren først, selvsagt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat