Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-24, 10:28   #567
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.817
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Kjøpte ny i dag og kan anbefale L'Oreal Magic Retouch. Det er en fargespray for ettervekst, du får den på dagligvarebutikker bl.a. Varierer litt her hvilke farger de har, Meny har har best utvalg i farger og Rema1000 har etpar stykker. Finnes både i blonde og mørke toner.

Fikk den anbefalt av frisøren min tidlig i pandemien fordi det var litt krise da frisørene stengte ned rett før frisørtimen min.

Den fungerer som en hårspray men med farge. Sprayer på hårkanten i front og i skillen (ikke noe mer) ved ettervekst. Brukte den nå fordi det er litt for lenge til frisøren min hadde ledig time. Tenkte på at jeg også kan bruke den når jeg skal slutte å farge håret, sånn til å begynne med.

Jeg pleier å bare tørke rundt hårkanten med en bomullsdott eller litt papir etterpå, vet ikke om et egentlig er nødvendig. Det vaskes ut med hver vask.

https://www.med24.no/haarpleie/haarf...20group%20%231

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat