Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-24, 22:41   #62
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare meg: smash rooms

Jeg greier ikke helt å forstå forskjellen på å knuse noe i kontrollerte former og å drepe folk i en oppkonstruert virkelighet. Det siste er det vel forsket mye på (altså dataspill om noen skulle være i tvil) og det er ikke med på å flytte grenser slik jeg har forstått det?
Å skyte en animert person og ødelegge noe som uansett skal ødelegges (jeg prøver å knuse alt jeg leverer i glasskontaineren fordi jeg liker lyden, men jeg kunne aldri skutt noen i et dataspill) er for meg ganske samme greia?
For 30 år siden solgte skolegruppa mii sleggeslag på en kondemnert bil til inntekt for veldedighet. Mener å huske at det var ganske populært.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat