Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-24, 19:33   #55
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.472
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare meg: smash rooms

SNL definerer underholdning slik:

Sitat:

Underholdning, refererer som oftest til aktiviteter eller arrangementer som er ment å bidra til glede, moro eller avslapning. /…/
Underholdning er gjerne ment å være en distraksjon fra hverdagslivet og stresset det kan bringe med seg. Det kan gi folk muligheten til å koble av, slappe av og ha det gøy, enten alene eller sammen med andre. Underholdning kan også ha et alvorlig formål, som i tilfeller med seremonier eller noen former for feiringer.

Jeg har vært på flere filmer, utstillinger og teaterstykker jeg ikke helt vil definere slik. «Mange» vil nok være å ta i, men det er mange enkeltkunstverk jeg ikke vil kategorisere som underholdning, underholdende eller vakre/utsmykkende.

Jeg vil personlig kategorisere «underholdning» som noe lettere og mer tilgjengelig enn kunst. Kunst kan være underholdende, men ikke alt underholdene er kunst.

https://snl.no/underholdning

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat