Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-24, 18:10   #53
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.486
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare meg: smash rooms

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.


Og jeg skjønner hva du mener, men jo mer jeg tenker på det, jo mer tenker jeg at det på noen måter er greiere med underholdning der man skjønner at man ødelegger/sløser. Særlig med tanke på hvor utrolig mye ressurser som brukes i andre former for underholdning, uten at det er særlig mye bevissthet rundt det.

Absolutt, jeg har også tenkt på det. Er det bedre med kunst som forurenser mye, enn (noe jeg ser på som en forkastelig) aktivitet som ikke forurenser? Eller i et annet, større perspektiv; er desentralisering et så viktig mål at det trumfer miljø f.eks? Jeg blir ikke helt enig med meg selv, og det er selvsagt ikke likt i hvert tilfelle der man setter noe opp mot hverandre heller.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat