Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-24, 17:23   #52
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.200
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare meg: smash rooms

Ja, det med å drepe levende ting var ikke for å sammenligne med å knuse tallerkener, det var for å illustrere at jeg jo synes det spiller rolle hvorfor man gjør noe, det er ikke bare sluttresultatet som er viktig.

Og jeg skjønner hva du mener, men jo mer jeg tenker på det, jo mer tenker jeg at det på noen måter er greiere med underholdning der man skjønner at man ødelegger/sløser. Særlig med tanke på hvor utrolig mye ressurser som brukes i andre former for underholdning, uten at det er særlig mye bevissthet rundt det.

Jeg heller til at dette er mer et symptom på at det er noe feil i samfunnet enn at det er noe som er med på å gjøre samfunnet verre. Og det er et skille som er meningsfullt for meg, i alle fall.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat