Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-24, 16:00   #44
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.685
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare meg: smash rooms

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Kunst er ofte slett ikke underholdning. Det er politisk (slik som Ai Weiwei sine arbeider i aller høyeste grad er), samfunnskritisk og en rekke ting smashrooms ikke er. Jeg syns som sagt ikke veien til et resultat er likegyldig. Og er egentlig litt forbløffet over at flere synes det.

Ting kan være både samfunnskritisk og underholdning. Veldig mye er det, også Ai Weiwei. Jeg synes det er veldig merkelig å sette et så skarpt skille som du ser ut til å gjøre her. Det meste av kunst er også samfunnskritisk på en eller annen måte, men det er likevel underholdende også. Jeg har aldri møtt en utøvende kunstner som hater arbeidet sitt dypt og inderlig, tvert om. Kanskje vi har ulike definisjoner av begrepet underholdning, men jeg får mye underholdning av arbeidet mitt, til tross for at det i aller høyeste grad er samfunnskritisk.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat