Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-24, 15:55   #9
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det bare meg: smash rooms

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nettopp. Det er jo forskjellen da. Du skader ingen. Her ødelegger du fysiske ting, på ordentlig.

Jeg mener selvsagt ikke at man mister respekt for ting ved å være med på å rive noe en gang, det skjønner jo dere også. Men det å ødelegge for underholdning går fortsatt på tvers av mitt moralske kompass, og jeg tror det flytter grenser. Ikke for alle, men for noen, og for oss som samfunn.

Gjenstandane skal, såvidt eg har skjønt, likevel skrotast og som eg skreiv i det fyrste innlegget mitt her så ser eg ikkje på det som problematisk at dei får gjere nytte til underhaldning før si siste reis. Eg trur heller ikkje at dette forholdsvis smale tilbudet som smash rooms er vil endre samfunnet i merkbar grad.