Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-23, 20:33   #314
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Næh, jeg tenker at det er bedre at det heter det det gjør nettopp fordi det tydeliggjør at ikke all overvekt er sykelig. At de som må ha hjelp på et sykehus er «sykelige», mener jeg er en selvfølge. Vi behandler ikke friske mennesker på sykehus.

Enig med du. Man kan fint være overvektig uten at det er sykelig. Og man kan være veldig overvektig uten å være spiseforstyrret ut over at man et sykt glad i mat. Og sykelig overvekt vil vel føre med seg en haug med sykdommer som må behandles selv om man ikke er spiseforstyrret? Vil jeg tro?