Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-23, 16:17   #568
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2023

Første feriedag på ungene i dag. Bonusgutten kom hjem 10.00 i går, han hadde fått spørsmål om han ville se fotballkamp eller om han ville hjem.
Storebror var på skolen til de avsluttet 11.30 eller noe slikt.

Lillesøster hadde en tøff start på dagen, og greide ikke være med i kapellet, eller det alternative opplegget. Men pga en syk elev var de plutselig to stykker på henne, så de dro på shopping. <3 Og Lillesøster kjøpte julegave til meg!
Så jeg hentet en blid jente kl 13, så det var en fin avslutning før jul.

Nå er jeg litt der at det som ikke er gjort, blir ikke gjort. Denne desemberen har vært en smule heftig, og toppet seg med at vi fikk kattunge på mandag, ettersom den forrige katten ble påkjørt forrige uke.
Og samboeren startet med dialyse forrige uke, så det er jo noe som tar mye tid.

Men gavene er i hus, vi har bakt en del, jeg har ryddet både her og der og heldigvis pyntet jeg til jul i starten av desember, fordelt over flere dager.

Julaften skal vi være til foreldrene mine, så blir litt mindre stress da.

Jeg er fornøyd med at jeg fikk lagd en god sennepssaus, så jeg kan leve hele jula på røykalaks og sylte jeg.

Heldigvis slipper samboeren dialyse julaften, men han skal inn i morgen, så da forsvinner den formiddagen.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat