Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-23, 06:34   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg synes hun virker like koko på sin måte, men hun er harmløs sammenliknet med demonutdriveren. Med henne er jeg redd for folks lommebøker, men med ham er jeg redd for folks psyke.

Hun har jo blant annet sagt hun kan kommunisere med døde, og har samarbeidet med Lisa Williamson (eller hva hun heter) som lever av å kommunisere med folks nærmeste etter de har gått bort. Jeg mener å huske at det ble sagt om akkurat det showet de hadde sammen at ingen døde skulle kontaktes der, men det hindrer dem/henne ikke fra å gjøre det ellers. Hun har jo blant annet hevdet å ha hatt kontakt med flere avdøde medlemmer av Ari Behns familie før han døde og Behn selv etter han døde.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat