Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-23, 17:30   #10
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til oss som gruer oss til jul

Jeg hørte en podkast hvor Else Kåss snakket med Pia Tjelta, og spurte henne om hun gledet seg til jul. Pia svarte typ «Hæ? Hva slags spørsmål er det? Det er jo noe man spør barn om. Selvfølgelig gleder jeg meg ikke til jul!!!» Jeg lo høyt, og tenkte at jaggu er det slik for mange.

Jeg gjør tidvis som Blondie. Ut i dagslys, unngår alle former for julemat, går i hvite bukser (sommerklær i mitt hode) og unngår sånne typiske juleting. Bortsett fra det som er nye julevaner for meg, som å se drøssevis av Hallmark julefilmer, og høre ny julemusikk, som har blitt gode assosiasjoner.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat