Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-23, 17:23   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette teppet dritstygt eller lekkert?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Nei, det likte jeg ikke. Og på bilde nr 2 så ser man strukturen og det gjorde ikke saken noe bedre synes jeg

Hva med:


Kave Home Maie

Linie Design Arguto

Chess


Prøvde egentlig å finne mitt Linie Design Romina teppe som er en skikkelig fargeklatt og jeg elsker, elsker, elsker det, men det lages dessverre ikke lengre.


Takk! Likte egentlig alle, på hvert sitt vis. Chess hadde vært flott med litt lysere nyanser. Det fra Verket interiør var kjempegint i den første fargen. Virkelig. Men det er nok for dyrt. Vi trenger et stort teppe.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat