Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-23, 09:38   #25
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.903
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klart vi trenger mer autoritære foreldre!

Dette er noe som er i fokus må blant foreldre som har barn som er mye på sykehus, heldigvis. Vi har en skikkelig dårlig opplevelse selv med største vår , heldigvis fikk vi annet personale gangen etterpå som sa at det skulle absolutt ikke være på den måten , vårt barn ble livredd sykehus og leger i etterkant , nei det hjalp ikke at jeg var en trygg voksen. ( fikk skryt av legene for å være så rolig og behersket , derfor vet jeg at jeg var rolig og trygg). Kommer aldri til å godts sånn tvang igjen , det betyr ikke at barnet lett slipper av den grunn. Det finnes heldigvis flinke personell også som ikke gjennomfører for enhver pris og som takler barn som er livredde.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat