Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-23, 12:15   #17
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.177
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klart vi trenger mer autoritære foreldre!

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Men å holde fast/holde nede en panisk unge og sette en vaksine gjør ikke godt for noen. Dr gjør man faktisk ikke med dyr engang.
Livreddende behandling er en litt annen skål, men det jo ikke dette man snakker om her.

Men noen ganger må man? Mitt barn på 8 år hadde en 5 cm flis i armen. Den måtte ut hos lege. Han ble holdt fast av meg, det var ikke artig, men den måtte jo ut (med bedøvelse).

Enkelte vaksiner MÅ man ta, fordi familien skal flytte til utlandet. Det har familien bestemt, da blir det rart å la barnet si nei til vaksine; for den kommer før eller senere.

Vet også om et tilfelle der et barn holdt igjen et fly i en times tid pga ville ikke ta fly pga flyskrekk; mens foreldre godsnakket ved inngangen. Det synes jeg er veldig egosentrisk. Dropp ferie eller kjør hardt mot hardt.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat