Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-23, 12:14   #16
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klart vi trenger mer autoritære foreldre!

Jeg er helt enig i at det er veldig mange måter å løse ting på som kan redusere traumer. Jeg tenker jo feks at legen som som dro ut tampongene fra nesen min etter at jeg fjernet polypper i nesen burde advart meg på forhånd om at de faktisk lå langt inn i bihulen og at det var ganske smertefullt å dra dem ut. Han tok spenntak på krakken jeg satt på mens en sykepleier holdt fast hodet mitt. Hadde det vært min første opplevelse med sykehus hadde den opplevelsen nok kunne gjort noe med min trygghet knyttet til leger og sykehus. Nå er det mer en sånn morsom historie om den gangen en lege forsøkte å dra hjernen min ut av nesen min.

Jeg synes den videoen med en lege som skal sette vaksine på en liten unge, og som «danser» rundt med sprøyta på ungen mens han synger er fin. Det tar 2-3 ekstra minutter, men ungen blir glad og fornøyd og merker knapt stikket. Så ja, man kan absolutt gjøre mye for å minske traumer.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat