Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-23, 21:49   #7
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 80-årsfeiring, har dere noen gode ideer?

Jeg skal snart i en sånn bursdag, fikk nyss i at det skal lages en quiz (eller kahoot?) der vi gjestene skal gjette på riktig svar. Jubilanten har fått beskjed om å nevne ti ting hen har gjort/vært med på i livet til en kvissmester. Det er alt jeg vet foreløpig.

Ellers er jeg inne på tanken å lage bursdagskort (meldinger/telegram) fra ulike avsendere: kongen, lensmannen, og flere i den sjangeren. Må være litt knyttet til hva vedkommende har gjort i livet (synd jeg ikke har kjent hen så lenge). Tanken er å få "toastmaster" til å lese disse opp innimellom.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat