Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-23, 17:22   #39
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.958
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegaver til de eldre

Jeg nekter å kalle foreldrene mine for «eldre», til tross for at de er i syttiårene. Men det kommer nok av at det kun er få år siden mine egne besteforeldre døde.

Mine foreldre ønsker seg kun ting de kan bruke opp. Spesielt vin står på ønskelisten. Jeg må innrømme at jeg er grundig lei av å gi dem vin til hver eneste anledning år ut og år inn.

Ellers er matvarer en hit, og spesielt min mor liker gavekort på blomsterbutikk eller hagesenter. Kinogavekort er også kjekt. Noen ganger kjøper jeg sånne skumsåper fra Rituals, siden jeg vet hvilken duft de foretrekker.

De vil helst ikke at vi skal gi dem dyre greier, og det har vi heller ikke hatt tradisjon for. En bok er nok det dyreste vi hadde gitt dem. Kunne godt kjøpt bøker, de liker det, men som regel har de kjøpt eller lånt dem lenge før en passende anledning til å gi.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat